Monstera cheq ni jenih malaih nak beranak. Dah boh baja, dh bg mandi ayaq hujan, dh bagi cukup cahaya, tp tamau keluaq daun baru jugak🤷🏻‍♀️. Jealous tgk org lain punya dok keluaq daun baru🤤. Tp monstera karstenianum tu laju ja keluaq daun baru lepas bg baja vermicompost atau baja taik cacing🐛. . Ada cadangan tak nak buat macam mana?. . #monstera #monsterakarstenianum #monsteramonday #cakappenangaedaih#house_plant_community #houseplantclub #plantlove #plantstagram #foliage #plantcollection #crazyplantlady #houseplantjournal #plantmakepeoplehappy #plantmakemehappy#focusonplant #crazyplantpeopleasia #planthousemom#greenyourfeed#plantvibes#plantstyling
85 4
Dua kali pergi nursery tengok hoya ni masih tergantung si tempat yang sama.. tak ada pilihan lain, terpaksa beli 😝. Masa beli keadaan hoya ni sangat menyedihkan, pasu dah berlumut, mealy bugs sana sini, banyak ranting buruk..lepas ni kita bagi kasih sayang secukupnya pada dia❤️. . I really appreciate if anybody would like to share how to taking care of this hoya🥰. Tq... . #myfirsthoya #hoya#hoyakrimsonqueen #hoyacarnosa #hoyacarnosatricolor #thehoyacollective#ahoyaaday#hoyapeople #waxplantwednesday #plantcetera#onwednesdaysweplantpink
222 29
This little pot of alocasia captured my eyes because the new shoots suddently pop up like crazy. And one thing i learnt,they do like splash of morning sun and happy in moist soil or in spaghnum moss. . #alocasia #alocasiasinuata #saturdaymorning #fol#foliageytogrow##house_plant_community #houseplantclub #plantlove #plantstagram #foliage #plantcollection #crazyplantlady #houseplantjournal #plantmakepeoplehappy #plantmakemehappy#focusonplant #crazyplantpeopleasia #planthousemom#greenyourfeed#plantvibes#plantstyling#shotoniphone
70 0