Jag håller öppet hela sommaren! Flexibla öppethållningstider med kvällsöppet 🌸🌹🌿☘🍃☀️ (helger går ej att boka långt på förhand) Välkommen! #haircut #hairdresser #peony
0 0
Cieszmy się piwoniami póki są!!! Tak pięknie uzupełniają wnętrze! #peony #peonies #peonyparty4 #interior123 #interiordesign #interiorstyling #sweetliving #sweetlivinghomeinspirations
2 0
Już w sobotę dzień mamy, jeśli nie macie pomysłu na drobny upominek to może piękny bukiet? Właśnie zrobiłam mały, bardzo prosty w wykonaniu różowo-biały 💐 piwonie w pełni kwitnienia więc bardzo polecam wykorzystanie właśnie tych kwiatów! Szkoda że nie mogę Wam przekazać ich zapachu! Jakie upominki dla mam wybieracie? #kwiaty czy może coś innego? . . . . #peony #peonyaddiction #piwonie #bouquet #lovelyflowers #iloveflowers #flo#flowerinspiration #flowersismylife #lifewithflowers #beautyflowers #pastelove #flowermood #flowermagic #pinkflowers #peonybouquet #springflowers #botanical #botanicalpickmeup #botanicaltales #nature #bouquetof #flower #morninginspiration
7 2
#daybyday На улице сплошной ветер #этопитертка , в соседнем здании - ремонт. Поэтому несколько недель я слушаю звуки болгарки и дрели, вдыхаю неповторимый запах стройматериалов 😅 мне крайне редко не везло с соседями, но всегда везло на стройку за окном 😅😂 А в чем вы так же везучи?) #п#пионы #променя #этопитер #мойпитер #моеутро #солнечно #morning #motivation #details #flowerstagramer #instaflower #nature_brilliance #instanature #pictures #picsofday #instamood #mymood #mymorning #peony #пионы
3 0
"SARUNG LENGAN PENDEK ADA, DIK?"😊 . . . Citarasa orang lain-lain; ada yang lebih suka handsock pendek tak sampai siku💪 . . . Sesuai pakai dengan lengan baju berzip atau lengan yang dah ber "cuff" atau lengan baju berbutang🧥 . . . Ye lah, design baju kan macam2. Bila ada armsock ni, senang nak sarung tak payah nak sinsing lengan baju👍 . . Nak tahu apa yang lagi best? Armsock ni dwiwarna. Boleh pakai belah luar dan dalam😍 . . . Kedua. Material bersifat ringan dan sejuk. Tengah panas pun rilek je tak ada nak menggaru sebab gatal . . . Sepasang hanya rm6 tau. Banyak warna dan corak menarik😉 . Whatsapp! Klik pada bio akak 📲013 268 9608 sekarang 😊 . .#handsockhantu #handsockdalila #handsockchefiza #handsockpeony #handsockberhantu #handsockbella #arm#armsock #ctdk #armsock #handsockpendek #armsockdwitone #handsockdwitone #handscockmurah #handsockterbaik #handscokselesa #handsockadra #adra #adradoubleruffle #dalila #daliladoubleruffle #peony #sitiaafiyah #aafiyah #afiyahkhalid #stongan #soka #syahira #murah #handsockmalaysia
0 0
"SARUNG LENGAN PENDEK ADA, DIK?"😊 . . . Citarasa orang lain-lain; ada yang lebih suka handsock pendek tak sampai siku💪 . . . Sesuai pakai dengan lengan baju berzip atau lengan yang dah ber "cuff" atau lengan baju berbutang👚 . . . Ye lah, design baju kan macam2. Bila ada armsock ni, senang nak sarung tak payah nak sinsing lengan baju👍 . . Nak tahu apa yang lagi best? Armsock ni dwiwarna. Boleh pakai belah luar dan dalam😍 . . . Kedua. Material bersifat ringan dan sejuk. Tengah panas pun rilek je tak ada nak menggaru sebab gatal . . . Sepasang hanya rm6 tau. Banyak warna dan corak menarik😉 . Whatsapp! Klik pada bio akak 📲013 268 9608 sekarang 😊 . .#handsockhantu #handsockdalila #handsockchefiza #handsockpeony #handsockberhantu #handsockbella #arm#armsock #ctdk #armsock #handsockpendek #armsockdwitone #handsockdwitone #handscockmurah #handsockterbaik #handscokselesa #handsockadra #adra #adradoubleruffle #dalila #daliladoubleruffle #peony #sitiaafiyah #aafiyah #afiyahkhalid #stongan #soka #syahira #murah #handsockmalaysia
0 0