saba_book Harga: Rp 80.000 . Berat: 700 gr . . 📬📬 Info & pemesanan, @Saba_book . ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇. . 📲📲 SMS 0838-5394-2050. . 📩 WA 0838-5394-2050. 👉 klik link di bio. . 📩 📩 DM . . NB. . . ❎❎❎❎ DILARANG menggunakan foto-foto @saba_book untuk kepentingan komersil tanpa izin. . . #pemudahijrah #bukuislami #bukusunnah #bacaanislam #pecintarasulullah #pasukannun #bukumuslimah #hijrah #bestseller #muslimtaat #bookstore #pencintabuku #dakwah #renungan #nasehat #ramadhan #berkah
4 0
saba_book Harga: Rp 30.000 . Berat: 300 gr . . 📬📬 Info & pemesanan, @Saba_book . ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇. . 📲📲 SMS 0838-5394-2050. . 📩 WA 0838-5394-2050. 👉 klik link di bio. . 📩 📩 DM . . NB. . . ❎❎❎❎ DILARANG menggunakan foto-foto @saba_book untuk kepentingan komersil tanpa izin. . . #pemudahijrah #bukuislami #bukusunnah #bacaanislam #pecintarasulullah #pasukannun #bukumuslimah #hijrah #bestseller #muslimtaat #bookstore #pencintabuku #dakwah #renungan #nasehat #ramadhan #berkah
5 0
saba_book Harga: Rp 45.000 . Berat: 500 gr . . 📬📬 Info & pemesanan, @Saba_book . ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇. . 📲📲 SMS 0838-5394-2050. . 📩 WA 0838-5394-2050. 👉 klik link di bio. . 📩 📩 DM . . NB. . . ❎❎❎❎ DILARANG menggunakan foto-foto @saba_book untuk kepentingan komersil tanpa izin. . . #pemudahijrah #bukuislami #bukusunnah #bacaanislam #pecintarasulullah #pasukannun #bukumuslimah #hijrah #bestseller #muslimtaat #bookstore #pencintabuku #dakwah #renungan #nasehat #ramadhan #berkah
3 0
Sinopsis RAEED | Stranger I Need You ========== RAEED AMZAR dan RANAA AISHA. Kerana sejarah hitam kehidupan silam masing-masing, kedua-duanya senang saling mencintai tanpa mengenal antara satu sama lain. ♥️ Selamat pagi, sayang. 💙 Morning, sayang. ♥️ Awak baru bangun? 💙 Hmm... baru bangun. ♥️ Tido lewat semalam? 💙 Yup... ♥️ Dating? Jumpa girlfriend la tu kan... 💙 Haha! Taklah. Mana ada gf. Dah siap nak pergi kuliah? ♥️ Yup! Baru lepas pakai baju. Nak mekap kejap. 💙 Pakai baju warna apa? ♥️ As usual. Pink! My favourite. 💙 Seksi tak? ♥️ Of course! 💙 Not good. Naughty girl. ♥️ Haha! Whatever... 💙 Hmm. Jaga diri awak. ♥️ Okies! Dah siap. Cantiknya saya hari ni. ♥️ Huh... yelah tu. ♥️ Tak percaya? 💙 Percaya. ♥️ Awak tak teringin nak jumpa saya? Tak nak tengok saya? 💙 Hmm... awak? ♥️ Hmm... nak. Tapi tak nak. Saya selesa kita macam ni. Saya tak kenal awak. Dan awak tak kenal saya. But... we love each other. We share everything together. 💙 Yup... saya pun rasa yang sama. Mungkin lebih baik kita terus macam ni. ♥️ Got to go now. I love you...Mr. Stranger. 💙 Love you too... Miss I-Don't-Know-Who. ♥️ Haha! Muah! See you! 💙 See you, sayang. Sehinggalah berlaku satu tragedi yang membongkarkan siapa diri mereka yang sebenarnya. Membogelkan kisah perit semalam. Masihkah mereka saling mencinta? Atau itu petanda berakhirnya sebuah kisah bahagia? #pencintabuku #pencintanovel #sucihidayat
1 0
Sinopsis RAEED | Stranger I Need You ========== RAEED AMZAR dan RANAA AISHA. Kerana sejarah hitam kehidupan silam masing-masing, kedua-duanya senang saling mencintai tanpa mengenal antara satu sama lain. ♥️ Selamat pagi, sayang. 💙 Morning, sayang. ♥️ Awak baru bangun? 💙 Hmm... baru bangun. ♥️ Tido lewat semalam? 💙 Yup... ♥️ Dating? Jumpa girlfriend la tu kan... 💙 Haha! Taklah. Mana ada gf. Dah siap nak pergi kuliah? ♥️ Yup! Baru lepas pakai baju. Nak mekap kejap. 💙 Pakai baju warna apa? ♥️ As usual. Pink! My favourite. 💙 Seksi tak? ♥️ Of course! 💙 Not good. Naughty girl. ♥️ Haha! Whatever... 💙 Hmm. Jaga diri awak. ♥️ Okies! Dah siap. Cantiknya saya hari ni. ♥️ Huh... yelah tu. ♥️ Tak percaya? 💙 Percaya. ♥️ Awak tak teringin nak jumpa saya? Tak nak tengok saya? 💙 Hmm... awak? ♥️ Hmm... nak. Tapi tak nak. Saya selesa kita macam ni. Saya tak kenal awak. Dan awak tak kenal saya. But... we love each other. We share everything together. 💙 Yup... saya pun rasa yang sama. Mungkin lebih baik kita terus macam ni. ♥️ Got to go now. I love you...Mr. Stranger. 💙 Love you too... Miss I-Don't-Know-Who. ♥️ Haha! Muah! See you! 💙 See you, sayang. Sehinggalah berlaku satu tragedi yang membongkarkan siapa diri mereka yang sebenarnya. Membogelkan kisah perit semalam. Masihkah mereka saling mencinta? Atau itu petanda berakhirnya sebuah kisah bahagia? #pencintabuku #pencintanovel #sucihidayat
1 0
PREORDER - 8 HARI LAGI ❗️❗️❗️ sehingga 31 mei ♥️TRIPLE BAD BOYS♥️ Sinopsis EZRAEL | Bad Romance ========== ENGKU EZRAEL. Setiap detik dalam hidup lelaki itu hanya untuk melebarkan sayap kekayaan. Tanpa peduli caranya. Halal atau haram. Asalkan ada hasilnya. Langsung tiada ruang dalam hidupnya buat makhluk yang bernama perempuan dan sejenis perasaan bernama cinta. Melainkan apabila perlu. Apabila kedua-duanya itu perlu dijadikan alat atau alas kaki merentang jalan Ezrael menuju matlamat utama hidupnya. “Awak perlu tahu yang tak semua benda boleh dibeli dengan duit!” - Ezza Ezreena. “Dan kau perlu tahu Ezza Ezreena binti Naser, seorang Engku Ezrael, tak pernah tak dapat apa yang dia nak.” - Engku Ezrael. EZZA EZREENA. Entah mengapa gadis itu terheret ke dalam permainan ini. Sedangkan Ezza, gadis yang tak punya apa-apa. Hidup hanya bersandarkan cinta Saiful, yang diharapkan untuk menjadi pelindung sehingga ke syurga. Tapi malang bagi Ezza, apabila Saiful sama seperti Ezrael. Mata hatinya buta dipalam wang ringgit. “Lupakan Saiful. Lelaki jenis apa sanggup jual tunang sendiri. Dan kau patut berterima kasih dan bersyukur sebab aku sudi beli kau.” “Yang menjual dan yang membeli, sama-sama syaitan!” Ezrael tak peduli. Ezza yang sudah meringkuk di dalam penjaranya tak akan dibebaskan selagi apa yang dikejarnya tidak dia miliki. “Apa yang awak nak sebenarnya Ezrael?” “Jatuh cinta dengan aku. Dan selepas itu aku akan bebaskan kau.” Syarat gila apakah ini? Dan benarkah apabila cinta itu bersemi nanti, Ezrael sanggup mengotakan janji? ♥️♥️♥️ #pencintabuku #pencintanovel #sucihidayat
1 0
KESUMA JIWA - NorShiemah Md Yasan RM40.00 SEM / RM42.00 SS TERMASUK POSLAJU P M / www.wasap.my/60189666752 TEASER KESUMA JIWA. Jom layan.... Mak Kiah termenung panjang. Ada benar juga apa yang dikatakan oleh Jiwa itu. Tanah kebun pisang tu pun separuh lagi masih belum dikerjakan. Mana larat kalau suaminya sahaja yang mengerjakan tanah itu. Dulu, kalau tiada Jiwa suaminya itu sering kali mengadu sakit belakang. Ada sahaja nak bermanja minta urutkan badan. Sekarang, Mak Kiah yakin yang tiba masanya untuk mengorak langkah dengan lebih jauh lagi. “Mak, pisang hangit!” “O pisang hangit!” Melompat Mak Kiah apabila dia diusik oleh Jiwa. “Mak ni tak habis-habis berangankan buah hati kesayangan dia. Tak sabar nak balik rumahlah tu.” Cebik Jiwa sambil mengusik. “Kenapa? Anak mak cemburu ke?” Mak Kiah membalas cebik. Betapa riang di hati Mak Kiah apabila melihatkan Jiwa yang kini lebih semangat dan ceria. Di dalam hati Mak Kiah dia senantiasa berdoa agar anaknya itu akan bertemu dengan kebahagiaannya. Jiwa memberi isyarat kepada emaknya. Dari tadi perbualannya sedikit pun tidak diendahkan oleh Kesuma. Kesuma hanya diam membisu. Dia tidak betah untuk berpaling apa lagi untuk menyampuk. “Mak kerja dengan orang halimunan ke?” Tiba-tiba Jiwa bertanya. Sengaja dia menaikkan meter volume suaranya. Namun Kesuma tetap dengan kerjanya. Sedikit pun dia tidak memandang kepada Jiwa. Dia takut sebenarnya. Dia tidak mahu Jiwa melihat apa yang menghiasi wajahnya sekarang ini. Kesan lebam baru terserlah diwajah yang pasti mengundang seribu soalan dari lelaki itu. Jiwa menghampiri Kesuma namun dengan pantas Kesuma cuba melarikan diri daripada Jiwa. “Roslim pukul awak lagi?” Tiba-tiba suara Jiwa kedengaran tegas. Kesuma mencapai bekas kosong dan segera dia menutup mukanya. Jiwa cuba untuk melihat wajah Kesuma namun Kesuma mengelak. Sedaya upaya Kesuma tidak mahu Jiwa perasan perubahan wajahnya. “Tak… dia tak pukul.” “Habis tu yang biru tu kena tenyeh dengan eye shadow ke?” Tanya Jiwa lagi sekadar mahu mengorek rahsia. “A’ah. Kalau abang Jiwa nak nanti Kesuma bagi pinjam.” Hai, pandai pulak nak menjawab. #pencintabuku #pencintanovel #cutekreatif
2 0
TIGA JODOH HARGA RM36.00 SEM / RM43.00 SS termasuk poslaju www.wasap.my/60189666752. TEASER TIGA JODOH Malam ni nak belanja teaser TIGA JODOH. Biasa kita bagi untuk hero dan heroin, kan? Malam ni nak bagi panas sikit. Kisah mulut makcik yang langsung tak ada insuran. Layan... “Nampaknya tak ada harapanlah kamu nak kahwin, Kasih.” Kasih berpaling. Melihatkan wajah Mak Temah yang selamba itu membuatkan Kasih mula rasa tidak senang. Apa lagi yang tidak puas hati Mak Temah terhadapnya dia sendiri pun tidak tahu. “Nampaknya bini-bini dalam kampung ni kenalah tambat laki dia baik-baik, takut jadi macam si Misah tu. Orang kampung semua kata kau ni suka rampas hak orang. Nasib baiklah aku ni dah tak ada laki. Kalau tidak, memang aku tak bagi dia jejak rumah ni.” Merah muka Hani mendengarkan cacian yang dilemparkan kepada kakaknya. Kasih terus mati untuk bersuara. Dia tidak sangka sampai begitu sekali orang kampung menilainya. Kasih tidak tahu kemana lagi dia harus membawa diri. Akhirnya dia menelan setiap kata-kata itu. “Mak Temah, kak long bukan macam tu. Kalau Mak Temah rasa nak sindir orang, baik Mak Temah tengok kain sendiri. Jangan sampai nanti aib Mak Temah pulak yang terselak.” Hati Hani mendidih dengan Mak Temah sekarang ini. Sesuka hati dia nak mengata orang. Kasih menyiku Hani. Hani mengaduh kecil. “Orang macam Mak Temah ni kak long, dah melampau sangat. Dia ingat dia pegang semua? Jodoh maut bukan di tangan dia. Bila-bila masa saja jodoh tu boleh datang dan bila-bila masa saja jodoh tu boleh pergi. Macam kak Farah. Kalau dia tu baik sangat, tak adalah dia kena cerai.” Kali ini Mak Temah pula yang tersentak. Dia tidak menyangka dalam diam, Hani mengenakannya semula. “Kamu tak duduk kampung, kamu tak tahu Hani. Mak Temah nasihatkan lebih baik kamu jaga laki kamu tu baik-baik. Nanti kamu kena cerai dia kahwin pula dengan si Kasih. Jangan kata Mak Temah tak beri ingat.” Hani beristighfar. Lancang betul mulut Mak Temah ni. “Apa lagi yang kamu tak puas hati lagi ni, Temah?” Tiba-tiba mereka mendengarkan suara Mak Senah. Hani berpaling dan menghela nafas lega. #pencintanovel #pencintabuku #cutekreatif
1 0