🔥 { #FIRE - #BTS } 🔥 • • • • To celebrate BTS receiving the Top Social Artist award from the BBMAs, I will be learning FAKE LOVE for Comic Con and perform a public dance! It will take a lot of work, but I will be showing my progress~💕 • • • • #kdance #kco#kcover> #amature #selftaught #talent #artist #kcover #kdancer #kpop #kpopdance #kpopdancecover #btsrapmon #btsjungkook #btsjin #btsv #btssuga #btsjhope #btsjimin #bts#btsfirecover #btscover #btsfire #freestyle #freestyledance #firecover #Btsdancecover #kpopboys
4 0
DONT WANNA CRY IS HERE! IM SO HAPPY BC I ABSOLUTELY LOVE THIS SONG LIKE JSJSJS ITS BEEN A YEAR SINCE ITS RELEASE AND THIS SONG JUST MAKES MY DAY! ahhhh okayyy, soooo, my 17th post was originally dedicated to their 3rd anniversary, but this is still SVT related hehe. i will start filming for their 3rd anniversary now!!! - - - Song: Don't Wanna Cry Artist: SEVENTEEN (@saythename_17) - - - i hope yall like this editing style lol. i think its nice, just takes a bit of time to get it spot on. and yes, i know i messed up a lil bit!
4 1
* ┍————- /ᐠ。ꞈ。ᐟ\ ————┑ |  Goddess  Jihyo ♥️♥️ | ┕————(..)(..) ∫∫————-┙ - ฅ(=චᆽච=ฅ) / 💭 She's so flawless 😍😍 and her eyes fjkakvksloc 😭😍♥️ - ≿————- ❈ ————-≾ * ก₍⸍⸌̣ʷ̣̫⸍̣⸌₎ค follow (@park.goddess) for more ! * ≿————- ❈ ————-≾. [TAG LIST 🌟] 🐰@fairuzathyah🌹@_blackpink_france_🐰 🌹@park_jihyo021 🌹 🌹 @betbet51 🐰 @nayeonvideo_ 🌹 🌹 @iamawizardpringle 🐰 @heyitsloona 🌹 🌹 @twiceshanake 🐰 @elwinlouiz 🌹 🌹 @jaychong2709 🐰 @kt.trash.19 🌹 🌹 @penguins_197 🐰 @baekxedits 🌹 🌹@kris_jacomeortiz🐰@kpop_girl_group🌹 🌹 @twicedna 🐰 @baegoddessjihyo 🌹 🌹 @alisoncordovaok🐰@_yoongaychim_🌹 🌹 @minari_ballerina 🐰@sevenboysblink🌹 🌹 @seulgi_update 🐰 @apancis_ 🌹 - {🖋️} ~ Hashtags ~ #kpo#kpoptout #kpopstar #kpopdance #kpopf4f #kpopstuff #kpo#kpopfan/a> #kpopidol #kpopfan #kpoper #kpopshop #kpop #kpopdancecover #kpo#kpopmemes #kpopfff #kpopedit #kpopper #kpoprp #kpopl4l #kpopers #kpoplfl #kpoplover #kpopgiveaway #kpopmeme #kpopexlikes #prilaga #kpopmacros #twice #jihyo #jihyojyp
20 8
💔FAKE LOVE by BTS (@bts.bighitofficial)💔 My first attempt doing it all the way through from yesterday! I’m proud of myself for learning so much of it yesterday :’D This is a difficult dance! I actually got up until Jin’s solo at the end of the chorus! Do you have a fave song from the Love Yourself: Tear album? The album is so solid- it’s hard to choose a fave!!! Follow my dance account -> @pyondance . . . . #bts #fakelove #방탄소년단 #kpop #kpopdance #kpopdancecover
88 9
I FINALLY HAD THE TIME TO LEARN AND RECORD DALLY YAY!!!!!! THANK YOU FOR RECORDING THIS KESA ❤️ - - - - - - #kpo#kpo#kpopecover #kcover #kpopcover #kpop #hyolyn #dally #kpopdance
119 29
[ (G)I-DLE : LATATA •*] / who is your (g)i-dle bias? i thought mine was soojin but i think im gonna have to double bias her with shuhua 💕this is my last latata raw video !! i don’t think ill be doing a comparison since i don’t want to spam the song~ ive just had my english lit exam and surprisingly it’s the best exam ive done so far ( i don’t want to jinx it rip ), ill be doing lo siento soon ( even though I said id do it ages ago oops ) anyways it’s 12am and i have my physics exam in 9 hours so im gonna sleep T^T i hope you’re all doing well ❤️ ~ - - - - - * if reposting pls give full credit! * [ #kpop #kor#korea> #korea #kpopdancecover #kpopcover #kdance #kdancecover #gidle #latata #gidlelatata #miyeon #soojin #soyeon #shuhua #minnie #yuqi #여자아이들 #cubeentertainment #cube]
306 31