Der Tag beginnt...Morgens irgendwo in Deutschland (5:00 Uhr). Man das war echt früh und noch vor dem aufstehen🌇. Allerdings geht es heute nicht anders. Wir haben bereits um 9:00 Uhr Betriebsversammlung und danach habe ich eine leckere Schicht bis 20:00 Uhr. Es gibt also keine Ausreden keinen Sport zu machen oder das Thema mit der Zeit. Wünsche allen einen schönen Start in den Tag 😊👍💪. #mor#mor#ens #morgens #early #derfrühevogel #theearlybirdcatchestheworm #sunrise #sky#skyporn #sky #run #running #runners #runningman #lau#laufa> #lauf #laufenmachtglücklich #joggen #jogging #photooftheday #han#hannoverers #sehnde #hannover #fit #fitness #fitfam #esbeginnt #fun #cycling #cyclocross #sport #sports #
3 1
Joggingrunde #jogging #hamburg
0 0
휴무런.아니 해장런 이니 다음 술을위한 준비런. 이런. 암튼 휴무에 올만🏃 . . #daily #running #nikerunning #압구정로데오나이키 #의왕 #욍림천 #곧여름 #jogging
3 0
KORANG JENIS YANG MANA ? . Pening kan kepala bila dah usaha sungguh sungguh berat tak turun tapi naik je. Mau stress sedi semua ada kan ? Lagi lagi nak raya ni. . Jadi, Jom kenali badan korang yang mana, Baru boleh fokus macam mana nk turunkan. Jadi tak de la kita tersalah langkah unutk turunkan berat kan. . Kalau tak stress semua fikir jenis badan la apa la, jom minum jus deina. 2 sudu sehari je. In shaa allah lepas ni senyum dan bdan semakin sihat 😍. . . Esok nur kan share pulak ye macam mana cara yg betul untuk turun berat ikut jenis korang 😍💪 . . #jusdeina #tipskurus #JomKurusBersamaDEINA #jogging #jomkurus1malaysia #turunberatbadan #turun10kg
0 0
KORANG JENIS YANG MANA ? . Pening kan kepala bila dah usaha sungguh sungguh berat tak turun tapi naik je. Mau stress sedi semua ada kan ? Lagi lagi nak raya ni. . Jadi, Jom kenali badan korang yang mana, Baru boleh fokus macam mana nk turunkan. Jadi tak de la kita tersalah langkah unutk turunkan berat kan. . Kalau tak stress semua fikir jenis badan la apa la, jom minum jus deina. 2 sudu sehari je. In shaa allah lepas ni senyum dan bdan semakin sihat 😍. . . Esok nur kan share pulak ye macam mana cara yg betul untuk turun berat ikut jenis korang 😍💪 . . #jusdeina #tipskurus #JomKurusBersamaDEINA #jogging #jomkurus1malaysia #turunberatbadan #turun10kg
0 0
KORANG JENIS YANG MANA ? . Pening kan kepala bila dah usaha sungguh sungguh berat tak turun tapi naik je. Mau stress sedi semua ada kan ? Lagi lagi nak raya ni. . Jadi, Jom kenali badan korang yang mana, Baru boleh fokus macam mana nk turunkan. Jadi tak de la kita tersalah langkah unutk turunkan berat kan. . Kalau tak stress semua fikir jenis badan la apa la, jom minum jus deina. 2 sudu sehari je. In shaa allah lepas ni senyum dan bdan semakin sihat 😍. . . Esok nur kan share pulak ye macam mana cara yg betul untuk turun berat ikut jenis korang 😍💪 . . #jusdeina #tipskurus #JomKurusBersamaDEINA #jogging #jomkurus1malaysia #turunberatbadan #turun10kg
0 0