Serius sedapppp.. Bila2 masa boleh makan.. . 🔥Tengah ngadap jem 🔥Tengah tunggu ank balik skolah 🔥Tengok tv kt rumah 🔥Sambil menunggu seseorang 🤗 🔥Suami tengah memancing ikan🔥Tunggu baju kat dobi 🔥Buat kje kt opis..stress..amik ..kunyah 🔥Baru lps kna marah boss 😂 . Lepas makan hati pun riang..sebab rasa lemak manis tu buat hati gembiraaa 😄😄😄 . Whatsapp utk order 0172261426 . #cru#crunchyliciousas #crunchyliciousbandartunhusseinonn #crunchylicioushululangat #crunchyliciousbalakong #crunchylicious #crunchyliciousmurah #crunchyliciousbandarmahkotacheras #cor#cornflakes #cornflakes #codbandartunhussienonn #codbandarmahkotacheras #codsungailong #codkualalumpur #codbalakongcheras #kunyah2 #kudapkudapansedap #halalproduk #hargakasihsayang
3 0
Rata2 customer memuji CRUNCHYLICIOUS nih.. . Semua rasa ada..lemak, manis, rangup..sedapppp!!😋😋😋 Mmg tak rugi beli!! . Whatsapp yer 0172261426 . #cru#crunchyliciouscheras #crunchyliciousbandartunhusseinonn #crunchylicioushululangat #cru#crunchyliciousbalakong #crunchyliciousbalakong #crunchylicious #crunchyliciousmurah #crunchyliciousbandarmahkotacheras #cor#cornflakes #cornflakes #codbandartunhussienonn #codbandarmahkotacheras #codkualalumpur #codsungailong #codbalakongcheras #kudapkudapansedap #kunyah2
2 0
1 0
Coklat bukan sebarang coklat...Coklat CHOCOLICIOUS terbaik dari ladang.. . Coklat premium diimport dari luar negara... . Rangup dgn CORNFLAKES, COCOA POP & KRISPIES RICE dari brand KELLOGS . Whatsapp utk order 0172261426 @ DM pn boleh... . #chocoliciouscheras #cho#chocojarl #chocojar #chocoliciousbyshilawafiy #chocojarsedap #chocoliciousteam #chocojarleleh #chocoliciousmalaysia #chocoliciousmurah #coklatmewah #coklatsedap #coklatjar #coklatviral #coklatmalaysiamurah #coklatleleh #agentchocolicious #codbandartunhussienonn #codbandarmahkotacheras #codbalakongcheras #codsungailong #halalproduk #hargakasihsayang #hantucoklat
4 0
Akk blnje video review utk korang tau kesedapan coklat #cho#cho#chocoliciousbyshilawafiy . #Repost @chocolicious_kaktie (@get_repost) ・・・ Bagi yg baru kenal chocolicious...kenapa perlu anda memilih chocolicious viral ni??? . 💥sbb produk viral kebaboom 💥x perlu rendam 💥sedap dan rangup gilos 💥coklat dan chocorice premium 💥senang dibawa ke mana2 dan dibuat sarapan pg yg berkhasiat 💥sesuai untuk semua lapisan umur 💥dijamin halal bumiputra 💥akan menceriakan hari anda!!! Saya sendiri dah cuba mkan dlu tau sbb tu berani jual!!! Anda berminat? . Whatsapp 👨‍⚕️📲📲60172261426 . #acanerchocolicious #cho#chocojarl #chocojarleleh #chocojarsedap #chocojar #coklatsedap #coklatmewah #coklatviral #coklatleleh #hantucoklat #chocoliciouscheras #chocoliciousmalaysia #chocoliciousbyshilawafiy #chocolicious #chocoliciousteam #chocoliciousmurah #coklatmalaysiamurah #codbandartunhussienonn #codbandarmahkotacheras #codsungailong #codkualalumpur #codbalakongcheras
7 0