mcm tak percaya je, akan dapat balik muka bersih...muka dulu berminyak dan jerawat asyik tumbuh je, sampai kekadang tu rasa down... 🙊😅 even nak promote jual HBB dekat org lain pun naik segan... Alhamdulillah... dengan konsisten HBB GOLD muka bertambah sihat... kesan parut jerawat makin memudar...😍😘 . . terima kasih HoneyBlink Beauty.. yakin bsma hbb😍😍😍 . . #HoneyBlinkTeen #HbbTeen #HbbSeremban #freedelivery #cod#codseremban #nat#naturalbeauty #empirechimoyrich #Alhamdulillah #deliveryservice #cashondelivery #testimonihbb #jerawat #jeragat #wajahkusam #wajahglowing #skinfalwless #naturalbeauty #sayasuka #bebasmakeup #pmsayalajulaju #naturalingredient #produkhebatpilihantepat #codseremban #stokisthbb #honeyblinkbeauty #agentwanted #dropshipneeded #dropshipdiperlukan
0 0
"MATILAHNAK" Jangan lupa tayangan malam ni...!! Date: 23hb Jun 2018 Hari: Sabtu (Raya Ke-9) Jam: 9pm Saluran: astro citra & astro mustika HD #matilahnak #teleraya #astrocitra #astromustikaHD #zeelproduction #director7 #rezeki2018 #doauntuktasleem #doauntukmaktam #syukurselalu #alhamdulillah
0 0
mcm tak percaya je, akan dapat balik muka bersih...muka dulu berminyak dan jerawat asyik tumbuh je, sampai kekadang tu rasa down... 🙊😅 even nak promote jual HBB dekat org lain pun naik segan... Alhamdulillah... dengan konsisten HBB GOLD muka bertambah sihat... kesan parut jerawat makin memudar...😍😘 . . terima kasih HoneyBlink Beauty.. yakin bsma hbb😍😍😍 . . #HoneyBlinkTeen #HbbTeen #HbbSeremban #freedelivery #cod#codseremban #nat#naturalbeauty #empirechimoyrich #Alhamdulillah #deliveryservice #cashondelivery #testimonihbb #jerawat #jeragat #wajahkusam #wajahglowing #skinfalwless #naturalbeauty #sayasuka #bebasmakeup #pmsayalajulaju #naturalingredient #produkhebatpilihantepat #codseremban #stokisthbb #honeyblinkbeauty #agentwanted #dropshipneeded #dropshipdiperlukan
0 0
Jom g open house ✌️ #mendung #alhamdulillah
1 0
mcm tak percaya je, akan dapat balik muka bersih...muka dulu berminyak dan jerawat asyik tumbuh je, sampai kekadang tu rasa down... 🙊😅 even nak promote jual HBB dekat org lain pun naik segan... Alhamdulillah... dengan konsisten HBB GOLD muka bertambah sihat... kesan parut jerawat makin memudar...😍😘 . . terima kasih HoneyBlink Beauty.. yakin bsma hbb😍😍😍 . . #HoneyBlinkTeen #HbbTeen #HbbSeremban #freedelivery #cod#codseremban #nat#naturalbeauty #empirechimoyrich #Alhamdulillah #deliveryservice #cashondelivery #testimonihbb #jerawat #jeragat #wajahkusam #wajahglowing #skinfalwless #naturalbeauty #sayasuka #bebasmakeup #pmsayalajulaju #naturalingredient #produkhebatpilihantepat #codseremban #stokisthbb #honeyblinkbeauty #agentwanted #dropshipneeded #dropshipdiperlukan
0 0
sebelum balik dan bertugas semula untuk mencari sesuap nasi, kita urut mak dulu... bg lancarkan peredaran darah dengan baik.. mengurangkan kepekatan darah, membantu melegakan stres, memberi ketenangn dan menyegarkan badan. Mak sihat hati kita senang...... Sayang mak. #urutantraditional #ikanbiliscrunchyjamuperapatmakintan #Alhamdulillah
0 0
Ayoo broh2, yg pernah mengalami seperti ini waktu masih kecil siapa aja, kasih komen he he he, terus terang kalau saya pernah juga, tapi bisa nyelesain sendiri ndka terlalu terikat dalam he he he, kenangan indah di masa kecil membuat hari ini kita tersenyum, hidup adalah pembelajaran, hidup adalah perjalanan, hidup adalah proses, siapa bisa mengambil hikmah dan pelajaran dlm setiap kejadian akan menjadi lebih baik dan bijaksana, teteplah selalu ingin jadi lebih baik, selalu lah lebih baik dri hari kemarin, teteplah menjadi yg TERBAIK, dan selalu lah menebar benih kebaikan di manapun dan kapanpun, krn dia akan menjadi ANUGRAH dlm setiap langkah hidup kita selanjutnya. #lucu #pengalaman #masakecil #terbaik #kebaikan #alhamdulillah #syukur #sabar #ihklas
3 1