😴
76 7
Sometimes not saying anything is the best response, silence Can never be misquoted.
15 4
Keep comin' back, guess you could say I'm attached. . . . . 📸 Lensed by : @iamramonjorgi
64 5
Jangan karna sikap mu yang begitu buat aku jadi ga nyaman ya hehe☺️#womenmagz#womeninframe#womenstyle#womenjkt#streetphotography#streetstyle#streetactivity#photography#lfl#kekinian#hijab#hijabers#hitskekinian#hitsjakarta
133 5
42 11
Jadilah jomblo berkelas dengan tidak meng-upload foto dengan caption "Taken Kuy" #womenlens #womenmagz #womenesia #womenmobs #womenportrait #womengrams #womeninlens #womenbad #womenfeatured
30 1
Gua tau sekarang lu lagi dmna & lagi apa. Pasti lagi.. Lagi.. Lagi.. . • - di kamar - tiduran - main hp - JOMBLO • Hahaha kasian dehh wleee 😜😜😜 Hmm gua juga jomblo sii 😩😩
71 1
Eh ada mbak sri
101 18
Ga permah bosen kalo lagi badmood / ga ada cemilan tengah mlm aku sellau makan @lid@lid@lid@lid@lidisiumang enak bgt apa lagi rasa".a enak bgt bikin badmood ilang buruan kalian cek langsung @lidisiumang deh varian rasa.a banyak bgtt, 💞💞💞😉😉😘 cek langusng yah @lidisiumang @lidisiumang @lidisiumang
356 2
Congratulation @icungma been selected as #womenmagz of the day ! Keep tagging your best photo with #womenmagz#womenmagzteam and #womenmagzlbk to get featured ! The Alliance 🌐 #streetactivitylbk #persuitofpotraits The Local Streetwear Fashion!
9 0
Appreciate small moments of happiness.
230 1
Magie
69 1
. •••••••••ⓦⓞⓜⓔⓝⓦⓘⓓⓔ ⓞⓕ ⓣⓗⓔ ⓓⓐⓨ••••••••• ⚫Photo by : yang merasa punya foto dm ⚪Selected by : @angelsteviani ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• •••Thank you for your support & Keep use hashtag••• •••#womenwide & tag @womenwide for featured••• . . . . . ⏪➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖⏩ 🔽 👥 Alliance 👥 #wonderfulgrams #wom#womendays #womeninframe #womenmagz #womencaptured #womenact #wom#womeninlens #womentakeover #womendays #WomenSwag_ #womeneveryday #womenbad #womeninlens #womenclubid #womenarticles #makeportraits #photooftheday #womengrams #visualsxshoot #womenactivity #womenfeatured #lediesframe #crazygirlaction #womenesia #ladyinsquare #womenattractive #creativetigerrs #forestfeatures #featurepalette #rsa_ladies
12 0